sobota 18. októbra 2014

Halloween - háčkovaný nápis

Háčkovaná dekorácia


Tak, ako na ten nápis? :) Jednoducho:



Písmená sú robené podľa Moogly free patterns (kliknite sem pre zobrazenie postupov). Návody sú však v angličtine, ale pekne sú tam aj schémy, takže by to nemusel byť veľký problém ;)

Keď som urobila písmenká, natiahla som ich, prišpendlila a trošku namokrila, nech sa vyrovnajú.


A keďže som ich chcela zavesiť na palicu, tak som ich musela niečím podoprieť (škrobiť v tomto prípade som extra nechcela). Použila som špajdle, ktoré som vlnou priviazala zozadu písmen.




Keď sú už poriadne pevné, stačí ich priviazať na palicu, pričom som striedala farby (na žlté písmeno čiernu a na čierne písmeno žltú). Zvlášť vlnu som ešte priviazala na konce palice, aby sa mohol nápis zavesiť.








Tadaa :) Môžete nápis zavesiť len tak, alebo aj pridať zvlášť dekoráciu. Je to na vás :)



Pre návod na tekvičku kliknite sem, pre netopiera sem.


Krásny Halloween!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára